Το καλάθι αγορών είναι άδειο!
Η εκ μέρους του πελάτη ακύρωση της παραγγελίας λόγω μεταμελείας σε όλες τις περιπτώσεις γίνεται δεκτή. Η ακύρωση γίνεται μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail) προς την SilverNose εκ μέρους του πελάτη. Ο πελάτης οφείλει να δηλώσει τα ακριβή στοιχεία της παραγγελίας του.
Λάθος εκτέλεση παραγγελίας από την Silvernose
Στην περίπτωση αυτή η εταιρία μας θα φροντίσει να σας καλύψει το ταχύτερο δυνατόν με το σωστό είδος. Σε περίπτωση που αυτό δεν είναι διαθέσιμο, θα γίνει άμεση πίστωση του ποσού που καταβάλατε. Τα επιπλέον μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν σε αυτήν την περίπτωση αποκλειστικά τη SilverNose.
Χρήσιμα τηλέφωνα Τεχνικής Υποστήριξης Κατασκευαστών :
Acer | 8015002000 ή 2111984086 |
AOC | 2112343080 |
APC | 800 11 62 900 |
Asus | 800 84 81 322 από σταθερό 2111985051 από κινητό |
BenQ | 2104804507 ή 2104804500 |
Cyberpower | 210 2841084 |
Dell | 210 8129810 |
Devolo | 22210 84387 |
D-Link | 213 0020353 |
Epson | 211 1990089 |
HP | 210 9696416 |
Legrand | 80111850850 (από σταθερό) |
Lenovo (Laptop–Tablet) | 211 1984507 |
LG | 801 11200900 |
Logitech | 0080044146191 |
Microsoft | 801 500 3000 |
Philips | 00800 3122 1223 |
Ricoh/Panasonic (Intertech) | 210 9692300 |
Samsung | 801 11 7267864 |
TP-Link | 210 8022468 |
Xerox | 210 6029500 |
Viewsonic (Alman Hellas) | https://www.alman.gr/el/ |