Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με την χρήση των cookies.

Πολιτική Επιστροφών

Επιστροφές - Υπαναχώρηση - Ακυρώσεις - Doa



Αν ο πελάτης ,για οποιοδήποτε λόγο, εκδηλώσει πρόθεση για επιστροφή προϊόντων θα πρέπει να συμπληρώσει την φόρμα επιστροφών για να πάρει Αριθμό Έγκρισης Επιστροφής Προϊόντων (Α.Ε.Ε.Π).

Η φόρμα βρίσκεται στο πεδίο “πληροφορίες” του καταστήματός , αφού επιλέξετε το πεδίο “επιστροφές”.

Σε 1 έως 5 εργάσιμες σας καλεί εκπρόσωπος της εταιρείας μας ώστε να δρομολογηθεί η επιστροφή αυτού/ων.

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία της αγοράς του. Σε αυτή την περίπτωση το προϊόν θα πρέπει να είναι σφραγισμένο και να μην έχει παραβιαστεί η εργοστασιακή του συσκευασία καθώς και να συνοδεύεται από το αντίστοιχο παραστατικό (Απ. Λιανικής, Τιμολόγιο κ.ο.κ).

Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Τα έξοδα αποστολής & αντικαταβολής που καταβλήθηκαν κατά την παραγγελία του προϊόντος δεν είναι δυνατό να επιστραφούν.

Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από την έδρα μας», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από την έδρα μας. Η επιστροφή θα γίνεται εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.

Σε περίπτωση που κάποιο/α προϊόν/ντα διαπιστωθεί/ούν ότι είναι ελαττωματικό/ά κατά την παράδοση του στον πελάτη (καλούμενο εφεξής για συντομία DOA),η επιστροφή αυτού/αυτών θα γίνεται με χρέωση του πελάτη. Στην περίπτωση αυτή, η επιστροφή του/των ελαττωματικού/ών προϊόντος/ων μπορεί να γίνει είτε στην έδρα μας μας , είτε με αποστολή αυτού/αυτών με εταιρεία ταχυμεταφορών στην έδρα της εταιρείας .Οι επιστροφές με ταχυδρομείο δεν είναι εφικτή.

Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνοδεύουν το προϊόν (π.χ. Τιμολόγιο, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων (DOA), και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την Εταιρεία, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο με μεταφορικά έξοδα της εταιρείας, αλλιώς σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, με τον τρόπο που αυτός κατέβαλε την αξία. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η εταιρεία θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη.Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την κατακτημένη σύμβαση. 

Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά (αντικαταβολή) κατα την παράδοση του προϊόντος η επιστροφη του τιμήματος γίνεται με καταβολη-καταθεση σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη , τον οποίο θα μας υποδείξει ο ίδιος. 

Σε περίπτωση που το προϊόν/τα μετά τον έλεγχο των τεχνικών δεν διαπιστωθεί ότι είναι ελαττωματικό, επιστρέφεται στον πελάτη με χρεωση του ιδίου.

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα η εταιρεία οφείλει με δικά της μεταφορικά έξοδα να διορθώσει το σωστό είδος ή ποσότητα.